Jedz po 18! Dlaczego?

Jedz po 18! Dlaczego?

bieganieJeżeli chodzisz spać po 22.00 i wstajesz ok. 6-7.00, nie trudno policzyć, że między kolacją a śniadaniem masz ponad 8-godzinną przerwę. Twój organizm odbiera to jako głodówkę i zaczyna się bronić. W rezultacie to spowalnia Twój metabolizm a organizm zaczyna gromadzić zapasy tłuszczu na później. Jeżeli chcesz schudnąć, to  zrezygnuj z ostrych przypraw jak chili, pieprz, cayenne w dużych ilościach, ponieważ udowodniono naukowo, że podrażniają żołądek i powodują gromadzenie tłuszczu, zalecane jest jednak spożywanie ich w rozsądnych granicach. Mówiąc dokładniej, konsumpcja ostrych przypraw (w dużych ilościach) prowadzi do problemów trawiennych i pomaga w gromadzeniu tłuszczu na brzuchu. Zrezygnuj z nabiału, a przynajmniej ogranicz, zwłaszcza, jeżeli przekroczyłaś 30-stkę albo właśnie się do niej zbliżasz. Organizm zaczyna wówczas trudniej trawić laktozę zawartą w mleku, jogurcie czy twarogu, a to skutkuje gromadzeniem się wody w organizmie, wzdęciami brzucha i w konsekwencji zwiększeniem obwodu ciała.

koktauleZachęcamy do aktywności fizycznej – bieganie, spacery, rower czy pływanie -  sama zdecyduj, na co Cię stać.  To one właśnie pobudzają spalanie tkanki tłuszczowej, a nie siłownia czy pilates. Koniecznie ogranicz spożywanie tłuszczu, nawet oliwy z oliwek, jeżeli chcesz zrzucić zbędne kilogramy, ponieważ sprzyjają tyciu. Zwracaj uwagę na wielkość spożywanych posiłków. Jeżeli jesz 5 posiłków dziennie, pamiętaj aby posiłki nie były tej samej wielkości. Drugie śniadanie  i przekąska – raczej symboliczne (owoc czy garść orzechów). Owoce jedz tylko do godz 15.00, tak zalecają dietetycy. coral1I najważniejsze – pij dużo wody, zdrowej wody (niegazowanej) z Coral Mine, przynajmniej 1,5-2 l wody dziennie.  Brzmi jak banał ? Tylko wtedy, jeżeli dużo wypijesz wody, będziesz mieć właściwy metabolizm. Zjadasz tabliczkę czekolady i biegniesz na siłownię, aby odpokutować  to „łakomstwo”. Zdrowie i zbilansowane pożywienie ma większe znaczenie niż aktywność fizyczna, chociaż ta jest też bardzo ważna. Unikaj słodyczy, a jeżeli nie możesz się powstrzymać od batonika, nie jedz go na drugie śniadanie, ale dopiero po obiedzie. Poziom glukozy jest wtedy stabilny i organizm nie będzie miał problemu, i nie zamieni go w tkankę tłuszczową. Żyj zdrowo !  A jak schudnąć w 14 dni ? Zapraszamy na facebook Magic water – Healthy Society lub na e-mail:biuro@magic-water.pl